شناسهٔ خبر: 27181 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تمام بدهی شرکت هواپیمایی آسمان تا سه هفته آینده تسویه می‌شود

هواپیمایی آسمان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با افزایش سرمایه شرکت هواپیمایی آسمان از۵۰۰میلیارد ریال(۵۰ میلیاردتومان) به سه هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال(۳۳۰ میلیارد تومان) تمام بدهی های این شرکت تا سه هفته آینده تسویه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  احمدرضا نیک کار اصفهانی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه افزایش سرمایه شرکت هواپیمایی آسمان از۵۰۰میلیارد ریال(۵۰ میلیاردتومان) به سه هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال(۳۳۰ میلیارد تومان) تمام بدهی های این شرکت تا سه هفته آینده تسویه می‌شود، افزود: شرکت هواپیمایی آسمان به ۵ بانک بزرگ بدهی زیادی داشت اما تاکنون بدهی چهار بانک پرداخت شده است و بدهی به یک بانک دیگر تا سه هفته آینده تسویه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای افزایش کارآیی شرکت هواپیمایی آسمان ۱۰ هواپیمای زمینگیر این شرکت با تامین قطعات و موتور مورد نیاز بار دیگر عملیاتی شده اند، گفت: هم اکنون بیش از ۱۸ فروند هواپیما در این شرکت فعال است و درصددیم در آینده با خرید هواپیماهای جدید ناوگان این شرکت را نوسازی کنیم.

نیک کار اصفهانی افزود: براساس الزام سازمان هواپیمایی کشوری و با برنامه ریزی های انجام شده سرمایه این شرکت به ۳۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت و شرکت آسمان دومین شرکت هواپیمایی ایرانی بود که توانست سرمایه خود را افزایش دهد.

 

نظر شما